donderdag 8 januari 2015

Zooooo gewooooon

Zoooooo geen zin in de chemo! Opzich is het niet erg, maar dan ben ik dus nog steeds ziek.. En zo voel ik me niet 😒. Ik heb zoooooo'n zin om gewoon weer gewoon te zijn! Gewoon genieten van de kindjes, gewoon lekker het huishouden doen, gewoon werken en gewoon sporten en gewoooooon lekker burgerlijk zijn. En niet elke twee weken chemo hebben en de onzekerheid in mijn hoofd over de toekomst. Nou is de toekomst voor iedereen onzeker, maar nu ben ik me er even zoooo bewust van en daar heb ik zoooooo geen zin in. 

Anyway, morgen dus chemo nummer #9.. Bah! Als ik er aan denk proef ik de voorbereidende infusen al in mijn mond uuuulgh! 

Maar verder gaat het super met mij! Want ik heb deze week 3 ochtenden gewerkt, twee keer intensief gesport en zoooooveel meer gedaan dat ik bijna vergeten was dat ik morgen dus alweer chemo krijg. Misschien dat ik er daarom zooooo geen zin in heb ;). 

Wat sporten betreft ik ben nu 3 mnd bezig en het gaat het goehoed! Met krachttraining heb ik alweer sprongen gemaakt kwa gewichten en mijn conditie gaat ook met sprongen vooruit! Ik train specifiek op basis van mijn hartfrequentie, zo begon ik meestal de training met roeien op een snelheid dat mijn hart 137 slagen per minuut maakt en daar hoefde ik in het begin weinig voor te doen.. 2x roeien en mijn hart sloeg op hol. Nu een paar maanden later mag ik al trainen naar een hartfrequentie van 147 en tijdens de intensieve training 168 slagen per minuut.. En daar moet ik aardig hard mijn best voor doen!! Leuheeeeuk zo'n vooruitgang! Ik hou ervan om resultaten te boeken! Daar komt mijn BAM- factor weer ;) 

Zooooooo dat was het weer.. Ik ga slapen! Dit keer optijd ;) 

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Heel veel succes met de alweer 9 e chemo.

Dieuwke zei

Fijn om te lezen dat je je zo goed voelt en lekker doorkeuvelt tussen de chemo's door.
Kan me voorstellen dat je het zat bent om steeds weer geconfronteerd te worden met die rotziekte.
Nog even volhouden, straks is de tijd daar om een knalfeest te houden en te proosten op jouw genezing, jullie nieuwe huis, jullie prachtige kindjes, jullie gezamelijke overwinning en alle dromen die jullie hebben en nog gaan verwezelijken samen.

Dikke knuffel Dieuwke