maandag 8 september 2014

Ik word dus kaal

Het nadeel van een nachtvoeding uit de fles, je bent helemaal klaar wakker midden in de nacht. En dat is in deze tijd niet echt bevorderlijk voor de rust in je hoofd. De afgelopen dagen bedenk ik me geregeld dat ik mijn haren ga verliezen. Dat deed ik ondertussen al van het uitzwangeren, maar straks ga ik dus echt mijn haar verliezen. Geen avondjes meer waarbij Mark in mijn haar zit te friemelen, alleen dat is al jammer. Maar ook gewoon het idee, zonder haar zie je er meteen ziek uit en ik voel me nu niet ziek. 

Het houdt me goed bezig, de halve nacht heb ik op internet van alles gelezen over haarwerken. Of je echte haren moet kiezen of een haarwerk met synthetische haren. Wanneer je,je haren eraf gaat scheren of kort gaat knippen. Of een haarwerk vergoedt wordt door mijn verzekeraar want wat zijn ze duur!! Mijn Bugaboo Donkey Duo waar ik 9 maanden over heb nagedacht is er niks bij. Ook kwam ik tot de ontdekking dat mijn wenkbrauwen en wimpers gaan uitvallen. Ik wil dit niet :( Het lijkt me vreselijk.. En dan nog maar te zwijgen over alle Mutsja's (een muts met een sjaal) en andere soorten hoofddoekjes. Niks voor mij, ik ben zo niet.. en zo wil ik ook niet worden.

Bah wat een naar vooruitzicht. Ik ga voor een haarwerk.. en die wil ik het allerliefste zo snel mogelijk uitzoeken zodat ik verzekerd ben van een warm hoofd in de winter die eruit ziet alsof er niks aan de hand is. Bluh 

Zo en nu over op de orde van de dag! Genieten van mijn twee kindjes (L) wat zijn ze mooi, met haar! 

4 opmerkingen:

Unknown zei

Pff ien.. wat heftig allemaal! Het beenmerg verkrijgen, en dan het besef dat je je haar kwijt gaat raken :-/. Niet leuk :(.
Xxx

Je grote "zus" zei

Hadden we maar een knopje om alle gedachtes even te kunnen uitschakelen he? Wij denken altijd al teveel maar met dit soort vooruitzichten helemaal.

Unknown zei

Hey meid, super heftig allemaal! Maar je kunt het en je hebt twee super lieve kindjes en een schat van en man en niet te vergeten je familie en vrienden die je steunen. Jullie komen hier doorheen xxxxx hvj

Anoniem zei

Jij dapper ding!
Wat ben je toch een prachtvrouw! En dat blijf je, zelfs met net wat minder heupbot, wat minder beenmerg, een lympfeklier minder en TIJDELIJK zonder haar. Want jouw mooie karakter, je liefde, je humor en je vechtlust: dat maakt dat je schittert en straalt. De rest is alleen maar een beetje versiering erom heen.
Enne....stoer dat je nu je allereerste oorlogswonden hebt. Draag ze met trots, want ze helpen je allemaal naar de overwinning uiteindelijk.
In gedachten knok ik een stevig potje met jullie mee. Liefs, marla