donderdag 29 oktober 2015

Update vanuit Mestreech

Inmiddels compleet gesetteld in Mestreech ;) het azm op een gezellige tweepersoonskamer waar ik de komende weken zal verblijven. Helaas niet bij de raam, maar ach des te sneller ben ik ook weer weg. Overigens zijn bloemen en planten ten strengste verboden hier, dus plaatsnemen achter de geraniums gaat toch niet lukken 😁. 

Mocht je bestand zijn tegen overgeef geluiden, een tomateluchtje en Make-up loze mensen en ben je niet verkouden of grieperig, dan mag me me uiteraard een bezoekje brengen. Graag even vantevoren overleggen met Mark of mij ;) want stel dat ik dan net heul misselijk lig te wezen, dan ben ik misschien toch liever even alleen. 

Mijn adres is: 
Maastricht UMC+
Verpleegafdeling A5, kamer 20
T.a.v. Ineke Haast 
Postbus 5800
6202 AZ Maastricht

Inmiddels zit de eerste chemo erin, nog 5 dagen chemo te gaan! Klinkt bijna als peanut! Op een rood hoofd, rode en dikke ogen, jeukende lippen/keel en tandvlees en hoofdpijn na verliep die prima. Gelukkig worden die symptomen nu allemaal weer minder... Maar de kop is eraf!! 

Misschien maar goed ook dat ik dadelijk wat vermoeider ben, het zou zomaar kunnen dat de mensen op de afdeling nog gek van me gaan worden... Ik heb inmiddels al heel wat rondjes op de afdeling gelopen. 1 rondje is welgeteld 55 seconden lopen 😂, hebt u medelijden met mij. Maargoed, ik kan bewegen.. En mag van mijn kamer af dat is al heeeeeeeul wat!! 

Mijn avond eten is er! Smakelijk! 

1 opmerking:

Unknown zei

Hoi Ineke,
Nou toch eens een berichtje van mij. Goed om te lezen dat het " meevalt " . Zoals we van je gewend zijn is bij jouw altijd het glas halfvol. De afgelopen dagen heb ik veel aan je gedacht. Fijn dat je daar ook wat meer tijd hebt om ons blog lezers op de hoogte te houden. Ik hoop dat je een leuk kamergenootje hebt. Nou meid maak er wat van daar. Succes met alles. Groetjes van Joke